top of page

PNL acuză clonarea campaniei TikTok: Agenția solicită anchetă și sancțiuni legale

21 decembrie 2024 la 14:11:42

PNL acuză clonarea campaniei TikTok: Agenția solicită anchetă și sancțiuni legale

Sursa imagine:

ANAF a descoperit că banii pentru o campanie TikTok, despre care CSAT a spus că îl promova pe Călin Georgescu, provin de la PNL. Firma Kensington, contractată de PNL prin FameUp, neagă implicarea în promovarea lui Georgescu, susținând că a derulat campanii de „conștientizare”, axate pe combaterea extremismului și valorile euroatlantice, folosind hashtagul #echilibrusiseriozitate, nu #echilibrusiverticalitate. Kensington acuză interpretarea eronată a informațiilor și solicită verificarea dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea vreunui candidat, cerând organelor abilitate să ia măsuri legale. Compania a furnizat Snoop.ro brief-uri care demonstrează respectarea indicațiilor prestabilite de către influenceri.

VREMEA

CURS VALUTAR

Alte Stiri

Într-un comunicat de presă amplu, Kensington Communication, firma de publicitate contractată de PNL pentru gestionarea campaniilor online, a respins vehement acuzațiile privind interpretarea eronată a informațiilor furnizate de către jurnaliști. Compania susține că activitatea desfășurată a avut drept scop exclusiv combaterea extremismului și promovarea valorilor euroatlantice, o misiune fundamental diferită de ceea ce s-a sugerat în presă.


În clarificarea sa, Kensington Communication a precizat că hashtagul propus de ei pentru campanie a fost #echilibrusiseriozitate, infirmând categoric utilizarea hashtagului #echilibrusiverticalitate. Această discrepanță, potrivit comunicatului, ridică suspiciunea unei posibile clonări sau deturnări a campaniei în beneficiul unui anumit candidat, situație pe care compania o solicită organelor competente să o investigheze și să aplice sancțiunile legale corespunzătoare.


"Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, se menționează textual în comunicat. De asemenea, Kensington Communication a negat categoric implicarea în vreo campanie electorală pentru Călin Georgescu, subliniind faptul că nici nu li s-a solicitat și nici nu au desfășurat o astfel de activitate.


Pentru a demonstra transparența acțiunilor sale, Kensington Communication a oferit site-ului Snoop.ro acces la mai multe brief-uri, inclusiv unul specific campaniei prezidențiale. Analiza acestor documente a demonstrat respectarea strictă a indicațiilor, scenariilor și textelor prestabilite de către influencerii implicați în campaniile de pe TikTok și FameUp.


Comunicatul integral al companiei Kensington Communication este disponibil pentru consultare. În esență, comunicatul reprezintă o replică fermă la acuzațiile apărute în presă, subliniind angajamentul Kensington Communication față de respectarea eticii profesionale și cerând o anchetă oficială pentru clarificarea situației și identificarea eventualelor responsabilități în cazul deturnării campaniei. .


Mai Multe Stiri

https://s2.ziareromania.ro/?mmid=7961156a7b9f80a0a3

"Danimal" sfidează Australia: "Facturile și vacanțele mele sunt plătite de voi!"

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202403/w800/media-171185302765634800.png

Papa Francisc: Accident domestic, mână rănită

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202408/w1200/media-172346149710269400.jpg

Terapie inovatoare: Copiii autiști beneficiază de un proiect unic în România – teatru senzorial

Citeste in continuare...

Urmareste-ne pe:

  • Facebook
  • Instagram

Contact

Aboneaza-te la newsletterul nostru

Multumim - Te tinem la curent!

banner no bg.png
new logo with bg.png

©2024 by PlusMediaNews

bottom of page