top of page

Carrefour amendat în Franța pentru promovarea unui cocktail inspirat din "Emily în Paris"

7 ianuarie 2025 la 16:06:52

Carrefour amendat în Franța pentru promovarea unui cocktail inspirat din "Emily în Paris"

Sursa imagine:

O instanță pariziană a ordonat companiei Carrefour să retragă de pe piață un cocktail alcoolic inspirat din serialul Netflix „Emily în Paris”, după o acțiune în justiție a asociației Addictions France. Decizia vine din cauza restricțiilor stricte privind publicitatea produselor alcoolice în Franța, care trebuie să fie pur informativă. Justiția franceză consideră că aluziile la serial au rolul de a stimula vânzările, nu de a prezenta informații obiective despre produs. Ordonanța provizorie, emisă pe 18 decembrie 2024, obligă Carrefour să elimine orice referire la „Emily la Paris” de pe site-ul său și impune o amendă de 8.000 de euro, plătibilă către Addictions France, inclusiv o compensație pentru prejudiciul moral. Carrefour a recunoscut eroarea și nu a contestat decizia.

VREMEA

CURS VALUTAR

Alte Stiri

Curtea din Paris a pronunțat o decizie definitivă împotriva companiei Carrefour, obligând-o la retragerea imediată a oricărei imagini sau referințe la băuturile alcoolice Chamère care utilizează eticheta „Emily la Paris” de pe site-ul său web. Această hotărâre, venită ca urmare a unei acțiuni în justiție, a fost primită fără contestații din partea distribuitorului, care, într-un comunicat de presă emis marți, și-a asumat responsabilitatea pentru eroarea comisă.


Pe lângă această sancțiune de retragere a produsului, Carrefour a fost condamnată la plata unei amenzi considerabile către organizația Addictions France. Suma totală a amenzii se ridică la 8.000 de euro, o sancțiune consistentă care reflectă gravitatea încălcării legislației.


Din această sumă, 5.000 de euro reprezintă o compensație financiară pentru prejudiciul moral suferit de Addictions France, iar restul de 3.000 de euro constituie amenda propriu-zisă. Decizia instanței subliniază importanța respectării legislației în materie de publicitate și de protecție a minorilor împotriva influenței negative a reclamelor pentru produse alcoolice.


Lipsa contestației din partea Carrefour confirmă implicit acceptarea responsabilității și gravitatea erorii în utilizarea etichetei „Emily la Paris” pentru băuturile alcoolice Chamère. .


Mai Multe Stiri

https://s2.ziareromania.ro/?mmid=7961156a7b9f80a0a3

"Danimal" sfidează Australia: "Facturile și vacanțele mele sunt plătite de voi!"

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202403/w800/media-171185302765634800.png

Papa Francisc: Accident domestic, mână rănită

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202408/w1200/media-172346149710269400.jpg

Terapie inovatoare: Copiii autiști beneficiază de un proiect unic în România – teatru senzorial

Citeste in continuare...

Urmareste-ne pe:

  • Facebook
  • Instagram

Contact

Aboneaza-te la newsletterul nostru

Multumim - Te tinem la curent!

banner no bg.png
new logo with bg.png

©2024 by PlusMediaNews

bottom of page