top of page

Animație Tiananmen: Scuze publice de la compania aeriană

4 decembrie 2024 la 17:22:02

Animație Tiananmen: Scuze publice de la compania aeriană

Sursa imagine:

Cathay Pacific a retras un episod dintr-un serial animat pentru adulți de pe sistemul său de divertisment la bord, după ce o scenă a făcut referire la reprimarea protestelor pro-democrație din Piața Tiananmen din 1989. Compania aeriană și-a cerut scuze clienților afectați și a declarat că furnizorul de conținut este responsabil pentru gestionarea materialului. Cathay Pacific a afirmat că a oferit instrucțiuni clare furnizorului pentru respectarea standardelor companiei și că a inițiat o investigație pentru a preveni incidente similare. Incidentul subliniază dificultățile de a gestiona conținutul media la bordul avioanelor și sensibilitatea tematicii evenimentelor din 1989.

VREMEA

CURS VALUTAR

Alte Stiri

Întreaga situație a fost gestionată cu o atenție deosebită la respectarea standardelor interne ale Cathay Pacific. Pentru a garanta conformitatea conținutului recomandat cu aceste standarde, furnizorul de servicii a primit constant instrucțiuni precise și detaliate.


Aceste instrucțiuni au vizat toate aspectele relevante, asigurându-ne că înțelegerea cerințelor noastre este completă și fără echivoc. Importanța respectării acestor standarde a fost subliniată în mod repetat.


La apariția incidentului, am reacționat prompt, informând imediat furnizorul de servicii despre gravitatea situației. Nu doar am raportat incidentul, ci am solicitat o investigație amănunțită pentru a identifica cu exactitate cauza problemei.


Această investigație trebuia să cuprindă toate aspectele relevante, de la procesele de lucru la resursele utilizate, pentru a stabili cu certitudine factorii care au contribuit la apariția incidentului. Mai mult decât atât, am insistat ca, în urma investigației, furnizorul să implementeze măsuri concrete de îmbunătățire a supravegherii și controlului calității conținutului.


Scopul principal al acestor măsuri este prevenirea unor incidente similare în viitor. Cathay Pacific a monitorizat îndeaproape atât investigația, cât și implementarea măsurilor corective, asigurându-se că furnizorul își asumă responsabilitatea și că acțiunile întreprinse sunt eficiente în eliminarea riscurilor.


În esență, am adoptat o abordare proactivă, bazată pe comunicare clară, investigație riguroasă și implementarea unor măsuri preventive, pentru a menține standardele înalte ale companiei. .


Mai Multe Stiri

https://s2.ziareromania.ro/?mmid=7961156a7b9f80a0a3

"Danimal" sfidează Australia: "Facturile și vacanțele mele sunt plătite de voi!"

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202403/w800/media-171185302765634800.png

Papa Francisc: Accident domestic, mână rănită

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202408/w1200/media-172346149710269400.jpg

Terapie inovatoare: Copiii autiști beneficiază de un proiect unic în România – teatru senzorial

Citeste in continuare...

Urmareste-ne pe:

  • Facebook
  • Instagram

Contact

Aboneaza-te la newsletterul nostru

Multumim - Te tinem la curent!

banner no bg.png
new logo with bg.png

©2024 by PlusMediaNews

bottom of page