top of page

În urma autosuspendării lui Crin Antonescu, Marcel Ciolacu savurează cartofi prăjiți și emisiunea Buzz House.

6 ianuarie 2025 la 07:50:58

În urma autosuspendării lui Crin Antonescu, Marcel Ciolacu savurează cartofi prăjiți și emisiunea Buzz House.

Sursa imagine:

După ce Crin Antonescu a renunțat la candidatura prezidențială comună a coaliției, Marcel Ciolacu a păstrat tăcerea. Singurul comentariu din PSD a venit de la Vasile Dîncu, care a numit candidatura lui Antonescu una de rezervă, luată în urma șocului electoral din primul tur. În loc să reacționeze la acuzațiile lui Antonescu, premierul a postat pe TikTok un videoclip de 9 secunde în care apare consumând fast-food în timpul vizionării Buzz House, show-ul lui Selly. Mesajul său: "Să facem tier list?". Gestul este interpretat ca o încercare a lui Ciolacu de a-și spori popularitatea în rândul tinerilor, profitând de popularitatea show-ului.

VREMEA

CURS VALUTAR

Alte Stiri

Duminică seară, spațiul online a fost surprins de o postare inedită pe contul oficial TikTok al prim-ministrului Marcel Ciolacu. Un scurt clip video, de doar nouă secunde, a oferit o privire rapidă în viața personală a șefului Guvernului, surprinzându-l în timpul vizionării emisiunii "Buzz House", un show YouTube extrem de popular, creat de influencerul Selly (Andrei Șelaru).


Imaginile îl prezintă pe Marcel Ciolacu savurând produse fast-food, momentul fiind însoțit de mesajul concis: „Să facem tier list?”. Această scurtă frază, adresată implicit comunității online, sugerează o implicare a prim-ministrului într-un trend popular pe internet. Fundalul sonor al videoclipului este asigurat de vocea lui "ÎmiPlaceSăMănânc", un cunoscut creator de conținut de pe YouTube, recunoscut pentru recenziile sale detaliate ale diferitelor preparate culinare, atât din România, cât și din străinătate.


Prezența lui "ÎmiPlaceSăMănânc" în clip subliniază, într-un mod subtil, apropierea premierului de cultura online a tinerilor, folosind o strategie de comunicare adaptată la preferințele generației digitale. "Buzz House", show-ul de pe YouTube, este o competiție intensă ce reunește pentru câteva zile o serie de influenceri cu o audiență semnificativă pe platforme precum TikTok, Instagram și YouTube. Acești concurenți se confruntă cu diverse probe, unele dintre ele chiar eliminatorii, luptând pentru un premiu substanțial de 10.000 de euro.


Sezonul al doilea al competiției este, în prezent, în derulare, fiind marcat de controverse care au generat un interes crescut în mediul online. Se pare că implicarea lui Marcel Ciolacu în acest context urmărește o strategie de apropiere de publicul tânăr, capitalizând popularitatea "Buzz House" pentru a-și consolida imaginea și a-și extinde influența în rândul acestei categorii demografice.


Postarea de pe TikTok poate fi interpretată ca o încercare de a se conecta cu o audiență tânără, prin intermediul unei platforme populare și a unui conținut viral, cu scopul de a transmite o imagine mai relaxată și mai apropiată de publicul țintă. .


Mai Multe Stiri

https://s2.ziareromania.ro/?mmid=7961156a7b9f80a0a3

"Danimal" sfidează Australia: "Facturile și vacanțele mele sunt plătite de voi!"

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202403/w800/media-171185302765634800.png

Papa Francisc: Accident domestic, mână rănită

Citeste in continuare...

https://media.stiripesurse.ro/image/202408/w1200/media-172346149710269400.jpg

Terapie inovatoare: Copiii autiști beneficiază de un proiect unic în România – teatru senzorial

Citeste in continuare...

Urmareste-ne pe:

  • Facebook
  • Instagram

Contact

Aboneaza-te la newsletterul nostru

Multumim - Te tinem la curent!

banner no bg.png
new logo with bg.png

©2024 by PlusMediaNews

bottom of page